Veel Gestelde Vragen
FAQ
Pakketten & Tarieven
Los van de btw zijn er geen overige kosten waar je rekening mee hoeft te houden. Als daar toch om wat voor uitzonderlijke reden vanaf geweken moet worden, dan is dat altijd optioneel en tijdig inzichtelijk. Redenen kunnen zijn; als je de briefing halverwege het project aanpast. Of als de (gratis) Google Font Library niet passends is bij de wensen en er uitgeweken moet worden naar betaalde lettertypes.
Het creëren van een kwalitatief logo en een huisstijl is maatwerk en dus een tijdrovende en kostbare klus. Kan het goedkoper? Ja, probeer dan een eens Fiverr.com of Shutterstock.com.
Ondanks dat we kwalitatief maatwerk afleveren, zijn we in staat om door middel van een gestroomlijnd proces het ontwerpproces sneller en doelgerichter te doorlopen. Hierdoor wordt vrijwel het hele budget besteed aan het ontwerpen zelf. Met andere woorden, je krijgt veel waar voor je geld. Daarnaast nemen wij alleen projecten aan, die passen bij onze aanpak. Dit zijn meestal (relatief) kortlopende projecten voor zzp’ers, start-ups en kleine bedrijven.
Als we de Kick-Start meeting hebben gehad en de aanbetaling hebben ontvangen, gaan we starten met design. Vanaf dat moment kunnen we niet meer afwijken van de gekozen pakketten. Opschalen (groter/duurder pakket) is in sommige gevallen in overleg wel mogelijk.
Overige
De presentaties gaan allemaal via video call en duren zelden langer dan een uur. Als het wenselijk is kunnen de calls ook in de avond of het weekend plaatsvinden. Presentaties op locatie zijn niet inbegrepen, maar zijn eventueel wel mogelijk (in overleg). Let op, de tijd die aan reistijd verloren gaat, gaat ten koste van designtijd.
We weten allemaal wat we met een logo bedoelen. Maar wat is dan een beeldmerk? En is een logo hetzelfde als een woordmerk? Dat kan variëren…
Woordmerk: simpel gezegd, je bedrijfsnaam geschreven met eventueel een kleine verrijking.
Voorbeelden zijn onder andere: Google, FedEx, L’Oréal, Coca-Cola.
Beeldmerk:een illustratief element, soms abstract soms met veel details.
Voorbeelden zijn onder andere: Nike Swoosh, Starbucks, Apple, Shell, Adidas.